hemmm

hemmm
smile;my gedik2 busuk! ebu cmy2,thomey2

Wednesday 8 August 2012

pergilah kau bermain jauh2 dilautan.never comeback


7/8/12 pergilah kau bermain jauh-jauh di lautan  rasa terbakar di dadaku..hampa mengapa selalu mengecewakan.. inilah perasaan seorang lelaki bila kekasih yang disayangi x pandai jaga diri ,..sekali  kita nampak dia salah smmgnya sllu salah..lebih2 lagi bila x nk mgaku salah..,pekara kecil bagi dirinya namum bagi kita yg terasa dlm  hati iya sgt menyakitkan hati....,klu aq yg buat pa dirinya rasa..itulah apa yg ku rasakan.

sekian lama  aq cuba tahan semua perasaan ku dalam hati ,simpan biar mambara....tiba saatnya ku lepaskan jua semua perasaan itu bersama ombk dan angin di pantai...dh letih diriku melayan kerenah perasaan..perasaan bukan untuk dipermainkan .. perasaan yang membara boleh mambakar diri..aq yang sengsara..

kalulah dirimu tau betapa ku sengsara menahan semuanya selama ini..mungkin dirimu menangiss..setiap kali mesti semuanya ada lasan diberikan....x penah ada jawapan yang menyenangkan hati..pentingka org lain dari diriku??.tiada kah masa untuk hubungan kita...?? setiap kali sy merancang dirimu  yng memusnahkannya??


sejujurnya aq mahu dirimu tahu betapa sengsaranya hatiku...,ku cuba untuk melupakan segalanya biarlah iya dibuai angin lalu  pastinya x kan berulang lagi....
mungkin  inilh  yang dinamakan cubaan untuk hubungan kita.




No comments:

Post a Comment