hemmm

hemmm
smile;my gedik2 busuk! ebu cmy2,thomey2

Wednesday 8 August 2012

aqvcinta dan sayang dirimu selamanya ->phellienna



budak comeyy sejujurnya aq mengaku sangat cinta pada dirimu...
klu na ada terbaca bloq aq ni..mungkin na senyum ..ini pengakuan diri hati direct ke key bord lalu kutulis menjadi sebuah cerita dalam blog sayonara..tiada siapa yang paling diriku sayang selain  famiili,kawan2..melaikan dirimu.. yg ku simpan di lubuk hati yg teristemewa.tempat dirimu adalh special dlm hatiku...

bila dapat mendapingi mu rasanya tenang , aman sejuk hati..bila dapat curi2 merenung wajahnya lagilah membuat hati jatuh cinta..kadang2 aq tersenyum di depan dirinya..sesungguhnya senyuman itu lebih bermakna dari kata2 untuk mengucapkan selamat berjumpa, "hii". hello.

sebenarnya sy plukan lebih banyak masa utk hubungan kita..mungkin itu caranya utk mengubat rindu yang terpendam selama ini..





klu diberikan kesempatan sebelum terlambat suatu hari nanti akan k ku  bawa dirimu ke suatu tempat utk  ku luahkan segalanya  supaya dirimu tahu  betapa aq inginkan mu....cinta ini bukan utk disini saja  sy harap iya sampak ke syurga.

ku  sentiasa berdoa klu ditakdirkan jodoh kita bersama ke arah mahligai indah ..mungkin itu kehendak tuhannya..aq berdoa untuk dirimu.menjaga hatimu,manjaga hatiku...i love u (phellienna)..hakhak..cubit kang.

klu na yg baca bloq ini pastikan di senyum:membaca part ini...




No comments:

Post a Comment