hemmm

hemmm
smile;my gedik2 busuk! ebu cmy2,thomey2

Tuesday 20 September 2011

RAN, ran And KePt RuNNing

sekadar naib juara pon boleh jadi dah..


The  best memory.. " larian satu malaysia UPMKB16/9/ 2011" bersempenaan dengan hari malaysia .Apa yang bestnya???? aaa..mailah aq nak citer sini..penah dengar larian maraton perrhh tentu jauh kan..kali ni pulak 12KM adus jauh nyerr...merentas kampus UPMKB lagi tu .jalan tar d00oo .kalau nak citer balik sejarah merentas-rentas desa(maraton) yang penah aq ikut dah kira banyak pengalaman doh yang frist time aq ikut  2007 di SMK JALAN OYA (12KM) ,2008 di SMK  SEDAYA KENAWOIT,SIBU (18KM),2009 di SMK DURIN ,SIBU (18KM),dan kali ni kali yang keempat UPMKB (12KM)..apa yang bestnya kalin ni aq dapat naib johan,nak tunjuk hebatlah tu!!! itu kata akim??hanya tinggal berapa saat jarak masa dari juara pendahulu...tak pe,tak pe next year masih ada lagi. Yang penting aq dapat manambah koleksi pingat kelima dan sijil di UPM.setidak-tidak nya klu next sem tak dapat nak join lagi kejuaraan kali ni pon boleh jadi ingatan selamanya.. yang penting terima kasih kepada member aq ,rakan DPPM ,rakan-rakan Block C (HYMNOPTERA),orang-orang tersayang dan sahabat-sahabat handai yang masih stay macam dulu dengan litar trek..Thk god! 




muka depan dan belakang pingat sebagai naib juara larian maraton satu Malaysia bersempenaan dengan heri malaysia..dan kemerdekaan bagi Sabah, Sarawak dan Singapura.
wajah ceria gembira malam penyampaian hadiah..hahaha, setidak-tidaknya ia pernah mengabadikan nama saya dalam sejarah larian maraton UPMKB edisi ke -2 2011 ,selepas 2003 edisi ke-1.

No comments:

Post a Comment